Спортувай за бира

Как да преборим калориите от бирата

23 януари 2018

Как да преборим калориите от бирата

Нека не се лъжем - уикенд без бира (или вечер с приятели) е като пица без домати - става, ама нещо не е както трябва. Обикновено в хубава компания и добро настроение, се отпускаме и лесно стигаме до три и повече кенчета. А редом до пържените мезета, това си е сериозен допълнителен прием на калории. Едно кенче обикновен лагер от 330мл обикновено съдържа около 150-160 калории. Ако удариш 3, стигаш докъм 400 калории в повече от обичайния ти прием. Ето и упражненията, с които можеш да тушираш нежелания ефект от две кенчета или една бутилка бира (не говорим за крафт напитки в случая).

Спортувай за бира

15 минути активно бягане или 7 отсечки от по една минута спринт ще свършат отлична работа срещу допълнителния хранителен запас от бирата. Същото ще свършат и 20 минути каране на колело в парка. А ако се отбиеш до басейна и се пуснеш за половин час плуване, не просто ще изгориш излишните калории, а ще излезеш с висок тонус и балансирано тренирани всички мускулни групи на тялото.

Ако за теб тренировката не е пълноценна без вдигане на тежести или потене във фитнеса, бъди спокоен - 20 минути в залата с щангите и калориите от двете кенчета излитат директно през порите. Освен това силовите тренировки стимулират метаболизма.

От другата страна на фитнес залата стоят йога упражненията. Всъщност, освен че ти помага да балансираш психиката си, йогата помага отлично за увеличаване гъвкавостта на тялото и помага да се пребориш с излишните въглехидрати. Един час на ден е напълно достатъчно, за да изгориш тези допълнителни калории от уикенда.

Е, вече знаеш няколко бързо приложими хватки срещу капана на доброто прекарване от неделния следобед. Сега можеш да си заредиш хладилника спокойно за следващия уикенд.

ОЩЕ ОТ Спорт и здраве

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

Зимни храни

Какво е добре да ядем в студените месеци

Грипна епидемия

Учениците във ваканция до 2 февруари