Този Rolex не е реклама на Pepsi

GMT-Master II е луксозен, златен часовник за приключенци

Rolex създаде серията часовници GMT-Master за пилоти, но за шегобийците последният часовник от тази серия много прилича на реклама на Pepsi.

GMT-Master II действително е в сините  и червени цветове, които напомнят на логото на популярната безалкохолна напитка. Всички прилики обаче приключват дотук, защото този швейцарски часовник е предназначен за заможни приключенци.

Този Rolex не е реклама на Pepsi

Вместо обичайните стрелки,  GMT-Master II има една стрелка за всичките 24 часа и една, която е  в 24-часов степенуван панел. Заедно стрелките дават информация за часовото време навсякъде по света в реално време.

Часовникът разполага с анти-шокова и температурна защита, има резерва от 70 часа и върви с гаранция и швейцарски сертификат за качество.

dss

Освен, че е многофункционален, GMT-Master II е много скъп часовник. Цената за една бройка е 36, 750 долара и това се дължи на факта, че GMT-Master II е направен от 18 карата бяло злато.

ОЩЕ ОТ Спорт и здраве

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

Целият часовник е златен

18K Pure Gold е най-новият, супер-луксозен продукт на G-Shock

Аромат на уестърн

На пазара вече има сапун за модерни каубои, който мирише на барут, огън и уиски