Падат приходите на Facebook

Социалната мрежа е генерирала по-малко средства от прогнозите

След като вече се сблъска с критика за подвеждаща информация и за нарушена поверителност, Facebook се изправя пред нов проблем - падащи приходи. Гигантът, който генерира приходи най-вече от продажба на реклами, вчера би очакванията на Уол Стрийт за приходи за четвъртото тримесечие на миналата година. Но за цялата 2019 общият приход на Facebook е спаднал заради повишените разходи, което свали цената на акциите му.

Падат приходите на Facebook

Спадащите приходи идват редом с други притеснения за Facebook - социалната мрежа е подложена на разследвания на щатско и федерално ниво. Те са породени от оплаквания на политици и адвокатски организации, според които компанията не влага достатъчно усилия за да се бори с дезинформацията в платформата. Вчера, на среща на инвеститорите, Марк Зукърбърг заяви, че "Facebook не трябва да бъде харесван, а да бъде разбиран". Той твърди, че Facebook защитава принципите на компанията, сред които са свобода на словото, криптирането на информация и таргетираните реклами.

Facebook

По време на срещата от компанията заявиха, че над 2,9 милиарда души ползват нейните платформи Facebook, Instagram, WhatsApp и Messenger всеки месец. Най-голям ръст на потребители има в платформите за съобщения. Затова и плановете в близко бъдеще са да се даде възможност на потребителите да изпращат съобщения в Messenger, WhatsApp и Instagram без да се налага да се превключва между приложенията. А до половин година ще бъде въведена възможност потребителите на WhatsApp да изпращат пари през приложението.

ОЩЕ ОТ Автомобили

НАЙ-НОВО ОТ ESQUIRE

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

Half-Life се завръща

Виж първо видео от геймплея на Half-Life: Alyx

Google обединява приложения

Gmail, Drive и Hangouts под една шапка