Българска банка с европейски приз за обслужване

Пощенска банка получи международна награда за отлично клиентско преживяване в банкирането на The Retail Banking: Europe 2019 Awards

Ивайло Александров 19 ноември 2019

Добре е да знаеш, когато една финансова институция, каквато е голяма банка, е оценена на високо ниво по европейски критерии. Пощенска банка получи престижна международна награда за осигуряването на отлично клиентско преживяване в банкирането (Excellence in Customer Centricity or Customer experience). Банката е сред победителите в 12-те категории на оспорваното състезание The Retail Banking: Europe 2019 Awards, организирано от водещото европейско списание с фокус върху банкирането на дребно Retail Banker International. Сред другите участници и победители в конкурса са едни от най-големите, стабилни и утвърдени банки в Европа  ̶  Santander, Dankse Bank, Nordea, BBVA, Raiffeisen bank, OTP.

Призът на Пощенска банка идва благодарение на високите резултати и оптимизация на работа, постигнати с иновативния начин за потвърждение на платежни документи с дигитален подпис. Дигиталният подпис, освен удобство, мобилност и бързина на клиента, дава предимство и в опазването на околната среда, като Пощенска банка е една от първите на пазара у нас, която въвежда тази услуга.

Българска банка с европейски приз за обслужване

„За нас дигитализацията на банковите услуги не е самоцел, а начин да отговорим на нуждите на нашите клиенти, затова непрекъснато развиваме дигиталните си канали за банкиране. Разполагаме и с широка клонова мрежа с над 170 офиса в цялата страна, за да сме по-близо до клиентите ни и да им предоставим максимално удобство. Тяхното удовлетворение ни стимулира да продължим да инвестираме в стратегията ни за дигитализация на банката, която успешно развиваме вече няколко години. Стремим се да предоставяме възможно най-доброто преживяване на клиентите си в контакта с нас, като залагаме на иновациите и технологиите. Щастливи сме, че 57% от всички трансакции в банката се подписват по електронен път. Благодарение на дигиталните ни услуги намалихме разходите за хартия с 43%, за логистика с 30%, а времето за обслужване на клиенти ̶ с 12%. Така спестяваме време както на клиентите ни, така и на нашия екип. Имаме възможност за разработка на иновации и надграждане на професионализма на експертите ни, за да отговорим на най-високите очаквания на потребителите и да бъдем техният доверен партньор за всяко финансово решение", коментират от Пощенска банка.

Наградите събраха на едно място над 200 мениджъри на международни финансови институции, водещи на пазара банки, представители на финтех компаниите, инфлуенсъри в индустрията, старши мениджъри и технологични подизпълнители. Те разгледаха трендовете във финансовата индустрия, новите възможности за сектора, предизвикателствата, пред които финансовите институции са изправени в техния преход към следващата фаза за въвеждане на дигиталното банкиране.

Retail Banker International (RBI) е търговското наименование на холдинговата компания „Прогресив Диджитъл Медиа" (Progressive Digital Media), регистрирана в Англия. Независимо редакторско издание, което се публикува на ежемесечна база от май 1981 г. Обхваща ключови теми в различни области: продуктови иновации, канали за дистрибуция, лидерски стратегии, регулации и маркетинг чрез новини, гледни точки и анализ на глобалното потребителско финансиране. RBI е предпочитано издание от мениджъри на високи позиции в банкирането на дребно и потребителското финансиране. То е единственото глобално независимо редакторско издание, което съдържа информация за банкирането на дребно.

ОЩЕ ОТ Общество и политика

НАЙ-НОВО ОТ ESQUIRE

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

В "Спящата красавица" имало секс

Оригиналната приказка е доста по-мрачна от познатата ни

Спокойната сила

Джорджо Армани в Япония