Бързо, лесно, ефективно

Три тренировки за моментите, когато времето те притиска

10 януари 2018

Три тренировки за моментите, когато времето те притиска

Идеалният случай да включиш тренировките в ежедневието си, е когато можеш да им отделиш час - със загряването, упражненията и релакса. Но отлично знаем, че понякога време просто няма. Затова се допитахме до американския ни татко за три бързи, интензивни тренировъчни режима, които да прилагаш тогава, когато ангажиментите са повече, отколкото ти се иска. Но нека не забравяме - тонусът и намаляването на стреса помагат за трудовата ефективност. Ето упражненията, които препоръчва фитнес гуруто Хари Джеймисън, когато не можеш да отделиш повече от 15 минути.

Хари Джеймисън подчертава, че кратките упражнения не са най-добрият тренировъчен режим, ако се обърнеш за постоянно към тях. Но са чудесен начин да се държиш във форма и да намалиш стреса, ако времето не стига за пълен час в залата.

Бързо, лесно, ефективно

Режим 1 Първата програма, която Хари предлага, е колкото проста, толкова и ефективна за хора, които искат бързо да стопят мазнините. Трябва само да се качиш на бягаща пътека и да я настроиш на максималната скорост, която можеш да издържиш. Хукваш за 30 секунди и после почиваш 30 секунди. Ако повтаряш тази серия в продължение на 15 минути, дробовете ти ще се подпалят, макар и да си спринтирал сумарно 7 минути и половина.

Режим 2 Като втори вариант Хари дава цикъл от пет упражнения с тежестта на собственото ти тяло, като така ще натовариш всички ключови мускулни групи. Изпълнявай всяко от упражненията по 30 секунди, след това почивай по 30, като правиш по три сета от всяко.

Лицеви опори Правилното изпълнение на лицевите опори стимулира всички мускулни групи на торса.

https://www.youtube.com/watch?v=5eSM88TFzAs

Клекове Чудесен и ефективен начин да тренираш бедрените мускули и глутеуса само с тежестта на тялото ти.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=EhnwoUrDh_g

Последователни напади Когато изпълняваш това упражнение, натоварваш равномерно и ефективно всички мускули на долната част на тялото.

https://www.youtube.com/watch?v=tTej-ax9XiA

Планинско катерене Динамично и супер ефективно упражнение, с което раздвижваш цялото тяло и тренираш почти всички мускулни групи.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=1J4hRICVjRo

Руски туист от лег Може и да ти се струва лесно и леко упражнение, но пробвай да го правиш с изпънат торс и концентрирани движения само в долната част на тялото 30 секунди и ще разбереш защо влиза в тренировъчната програма на Хари Джеймисън.

https://www.youtube.com/watch?v=PVHdzMmDfds

Режим 3 Последният режим, който Хари препоръчва, отново е насочен към упражнения за цялото тяло. Но този път вместо почивки, трябва да правиш пълния цикъл от петте упражнения наведнъж - по 30 секунди за всяко. След всеки цикъл почивай по минута и така, докато ги завъртиш три пъти.

Планкове Изпъни тялото и се подпри на лакти на пода. Стой така 15 секунди и се концентрирай върху мускулните съкращения на торса.

https://www.youtube.com/watch?v=TvxNkmjdhMM

Насочени напади Ефективен начин да натовариш бедрата и като цяло долната мускулатура на тялото.

https://www.youtube.com/watch?v=GIm5-KIdWBk

Клекове с отскок Бедра, глутеус, прасец, квадрицепс - мускулните групи се съкращават динамично, а дробовете се отварят и тонусът се вдига.

https://www.youtube.com/watch?v=gijGpRSA9FI

Набирания Знаеш и сам - гръб, рамене и горна част на ръцете се тренират отлично и то само с тежестта на тялото ти.

https://www.youtube.com/watch?v=iUNoLR0pYjY

Спринтиране на място Ето как да изпълниш по правилния начин това кардио упражнение.

https://www.youtube.com/watch?v=QPfOZ0e30xg

ОЩЕ ОТ Спорт и здраве

НАЙ-НОВО ОТ ESQUIRE

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

Не се стресирай

Десет лесни стъпки как да намалиш стреса