Lacoste смени крокодила на логото си за първи път

Френската модна компания пусна лимитирана серия с 10 застрашени животни на логото си и подкрепи кампания за опазване на околната среда

Ивайло Александров 12 февруари 2019

Все повече животни на планетата са застрашени от изчезване и френският моден бранд Lacoste е поредната компания, която опитва да насочи общественото внимание към проблема. Начинът, по който Lacoste избираха да го направят, съчетава по най-добрия начин каузата със собственото им корпоративно наследство.

Lacoste смени крокодила на логото си за първи път

Компанията сключи партньорство с организацията за опазване на природата SOS (Save Our Species) и това взаимодействие доведе до създаването на една уникална серия от поло-тениски.

фф

Тениските на Lacoste са известни с логото на зелен крокодил, който не е бил  премахван в продължение на  цялата 85-годишна история на бранда. „Крокодилът" е бил прякор на основателят на компанията Рене Лакост и заради това е запазената марка на Lacoste. Специално за инициативата изображението за първи път бе заменено с такова на някое от животните, застрашени от изчезване. Застрашените животни на логото от лимитираната серия са калифорнийски кондор,  суматрански тигър, игуана анегада , саолата, вакитата, бурманската костенурка, явански носорог, гибонът Чао-вит, какапу и северен лемур. Всяко едно животно на логото е в същия цвят и дизайн като оригиналния крокодил.

оо

Всяка една от тези тениски струва 185 долара, а бройката на всяка различна серия от тениските отговаря на бройката на съответното застрашено животно. Добрата новина е, че всичките 1775 тениски вече са продадени, като приходите от тях са дадени за благотворителната кампания на SOS (Save Our Species)

ОЩЕ ОТ Мода

НАЙ-НОВО ОТ ESQUIRE

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

Зимата на яката

Трендът е пуловери с дълги и навити яки

Led Zeppelin и Vans пускат модна колекция

Колекцията ще включва два чифта кецове, тениски и бейзболна шапка, вдъхновени от творчеството на групата