Tommy Hilfiger и Люис Хамилтън представиха новата си колаборация TommyXLewis за есен 2019-а в Милано

Дизайнерът Томи Хилфигър и петкратният световен шампион във Формула 1 Люис Хамилтън показаха съвместната си колекция TommyXLewis за есен 2019-а на екслузивно парти в европейската модна столица Милано

18 септември 2019

ксклузивното представяне беше 16ти септември, в навечерието на Миланската седмица на модата в емблематичния за местния хайлайф клуб Società del Giardino. Събитието акцентира върху сблъсъка на две творчески сили чрез сливането на носещия духа на модерните хора от улиците на града стил на Люис с типично американската същност на Tommy Hilfiger."Историческата архитектура на Милано, комбинирана с младежката и динамична енергия на града, наистина изразява най-пълнокръвно духа на моята колаборация с Люис през този сезон. Невероятната реакция, с която е посрещната колекцията, дори надхвърля очакванията ни. Обичам да виждам как феновете изразяват своята индивидуалност чрез нашите дизайни", сподели Томи Хилфигър.

Tommy Hilfiger и Люис Хамилтън представиха новата си колаборация TommyXLewis за есен 2019-а в Милано

Световноизвестният бранд заложи на максимално динамично представяне на новата колекция: тотално различни като външност и излъчване модели бяха подредени на платформи на няколко нива, а срещу тях бе изградена система от огледала, която създава интригуваща илюзия за безкрайност. Към домакините Хилфигър и Хамилтън се присъединиха повече от 500 гости, сред които представители на известни лайфстайл медии, инфлуенсъри и известни личности. На входа гостите бяха посрещнати от флуоресцентна светлинна инсталация „TOMMYNOW", която контрастираше със неокласическата архитектура на сградата. В двора на Società del Giardino модернистични конструкции, издържани в цветовата палитра на марката - червено, бяло и синьо, в комбинация с логото на колекцията „LH", осветяваха пропитите с история каменни колони.

tommy2

В първата стая класическите полилеи контрастираха с анимираните стени в неоновосиньо и червено, показващи логото на колекцията „LH", допълнени от сияещи подсветки. Отбраните гости получиха шанса да развихрят въображението си в огледална стая Selfie Mirror Room, където бяха инсталирани големи червени и сини огледални екрани, подредени в полукръг, както и графити с флуоресцентни елементи, осветени с черна светлина. В пространството Digital Clash Room посетителите можеха да се потопят в света на TommyXLewis чрез кадри от кампанията на колекцията TommyXLewis за есен 2019 г., излъчени на 5,2-метров светодиоден екран, аранжиран във формата на 360-градусов петоъгълник. Саундтракът на събитието бе поверен на вещите продуценти и саунд артисти MODE-F, които изпълниха на живо, създадени специално за целта, футуристични композиции, преди и след края на представянето на колекцията. Вечерта беше закрита с ексклузивно изпълнение на номинирания за Grammy американски рапър Pusha T.  "Този сезон минава под знака на сблъсъка на два различни свята – класическия американски почерк на Tommy  и моят по-уличен и модерен градски стил. Колекцията TommyXLewis за есен 2019-а съчетава нашите две креативни гледни точки. За мен това е още едно вълнуващо и вдъхновяващо приключение, чиято кулминация беше тази невероятна вечер в Милано. Благодаря на всички фенове за тяхната подкрепа и нямам търпение да видя как самите те ще вплетат колекцията в своя личен стайлинг", сподели Люис Хамилтън.

Колекцията TommyXLewis за есен 2019-а ще бъде достъпна на българския пазар от 29-ти октомври в магазина на марката в софийския Paradise Center

ОЩЕ ОТ Мода

НАЙ-НОВО ОТ ESQUIRE

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

Страх от влияние

Как Instagram променя света на модата. За добро или лошо

Посрещни студа по шведски

Fjällräven представи колекция есен-зима за първи път в България